Keradurs engagerade team planerar städningen tillsammans med butiksägaren så att utrymmena hålls rena och fräscha varje dag.
En lång erfarenhet av städning inom dagligvaruhandeln garanterar att städning kan utföras i den rytm och tidtabell som motsvarar kundens önskemål. Vi tar hänsyn till säsongerna och affärens långa öppettider. Dessutom är det viktigt att personalens sociala utrymmen och andra stödfunktioner håller samma höga renhetsstandarder som de övriga utrymmena, vilket bidrar till personalens trivsel och ger bättre handel.
Keradurs professionella städare:
- lång erfarenhet från branschen
- känner till kundens lokaler och behov
- engagerade
- klarar av rutinerna, känner till medlen och maskinerna
- glada och vänliga
- kommunicerar smidigt med kunderna på engelska
- punktliga och har sunda levnadsvanor
Företaget Keradur:
- grundades 1995
- ett städföretag för krävande företagskunder
- finsk-filippinsk personal, ej uthyrd arbetskraft
- personalstyrka 142
- Pålitlig partner i Tilaajavastuu-tjänsten (Beställaransvar)
- utomordentliga resultat från Oiva-rapporterna
Städobjekt:
- 30+ livsmedelsaffärer
- 30+ restauranger och caféer
- 30+ gym och sporthallar
- 30+ kontor
- 20+ husbolag
- 10+ specialaffärer
- 10+ verkstäder och industriella anläggningar
- 10+ lagerutrymmen
- 5+ huvudkontor
- 5+ daghem